Khamis, 12 Februari 2009

BBQ buat pertama kalinya


hannah yang malu2.. baru bangun tido.. sofa dah panas kan badan dah.. ahaks...


en sham dgn gigihnya menghidupkan arang canggih.. hahaha tak rugi MDH beli arang canggih tu...


bdk demam.. sian.. tp nak main gak...


panggangan dalam proses nak masak...


hehehe ibu n mama mengambil posisi memasing...


yea... mereka berdua dah panas badan.. segala mak nenek mainan korang main kan... sabor aje hati.. rumah yg selama ni tertutup aje.. tetiba jadi hiruk pikuk.. muahaha glamer jap...


abah n ayah plak ambil posisi... rilek aje asap tu kuar kan...


ni la namanya.. "sedap hingga menjilat jari" lupa kat anak jap.. wakakakak


sedap bangat ok air asam n lada kicap tu.. home made ok...


ni bila dah malam.. dua2 kena mandi.. kalau tak ada yg miang tak pon kena tungau.. hannah melalak bila org nak balik.. cam biasa ah.. tido malam ngigau... syok sgt main... bbq buat pertama kalinya dah berjaya.. lenkali leh wat lagi.. adeh sedapnya.... tq shida n famili...

4 ulasan:

  1. menjilat jari uuuu....hahahaha.....

    BalasPadam
  2. kecik moleknya lah ai mak budak ni....ros yg x peknen lg buncit kot....hahahahhaha...

    BalasPadam
  3. nak resepi kicap lada tu? air asam pun nak gak la...

    BalasPadam