Jumaat, 31 Julai 2009

Hannah dah 3 tahun


Alhamdulillah.. hari ini genap la usia Hannah 3 tahun...
makin manja.. makin bijak.. tapi cakap masih pelat lagi.. seronok bila dia mula nak bercerita sesuatu pada kita sebab... usaha dia nak menyusun ayat tu mmg kelakar abis.. kena faham betul2... takpe Hannah... usaha tangga kejayaan.. mama n abah tahu hannah sayang kat hariz.. tapi hannah nya tunjukkan kasih sayang tu.. perghh menguji kesabaran mama n abah.. apa pon hannah, mama n abah doakan hannah terus membesar dengan sihat dan sentiasa dilindungi Allah... jadi anak yang baik ye sayang....

8 ulasan:

  1. Happy Birthday Hannah....

    tini dah habis pantang ka? cepat yerr

    BalasPadam
  2. hannah makan kek tak ajak aunty shida ye.....Hepi Besday!!!

    BalasPadam
  3. happy birthday hannah! lama dah tak jumpa hannah kan hehe..be a good girl ok.

    sedapnya cake hannah tue, aunty lin nak 1 slice bole? :P

    BalasPadam
  4. epi besday kakak hannah..

    BalasPadam
  5. hepi birthday hannah.. bile lah Zahrah nak jumpe kakak Hannah nih.. :)

    BalasPadam
  6. epi belated besday hannah...semoga jd anak yg solehah....

    BalasPadam
  7. makcik2 semua... hannah ucapkan terima kasih tas doa dan ucapan tu.. hannah hargai semua..

    buat pakcik azral... bila nak balik mesia... boleh la hannah jumpa zahrah... ahaaks

    BalasPadam
  8. Sori, late wish.

    HAPPY BIRTHDAY HANNAH!!!!!

    Be a good daughter and a loving sis okeh!!!!

    BalasPadam