Khamis, 17 September 2009

Update.. ahaks...


ala-ala anak2 mama ni.. hariz kecik2 dah ada muka chicky.. geram okeh...


my beautiful family.. ahaks.. (pinjam tajuk sikit eh cik mon)


mama pon tak perasan bila masa dia lelap... bob.. bob (nama manja ayah cu dia bg)...


tgk.. tgk.. kan dah kata muka cheeky...


hahaha ni muka MELALAK namanya... dulu dlm pantang lagi merah dia melalak.. saja je suruh kc ambik.. dah besor mama nak tunjukkan.. bdk kuat melalak...


ahhhh.. yang ini tak yah kata la.. mmg dah semulajadi ngada.. ekkeke


siapa ajar tak tau....


last but not least.. CUBA KORANG TEKA KENAPA MATA HARIZ BESAR GITU?? ada kejadian disebaliknya... acik mon n acik shida takleh teka... wakakakka
seronok sangat tgk gambar2 ni.. sedar tak sedar dah ada anak dua.. dah makin tua la mama... bila nak anak tiga plak eh? hahahah sendri pikir la....

5 ulasan:

  1. wakakaka aku tau aku tau nape mata dia camtu hehe. Comey gamba2 nih. Harus frame besor2 weh hehe

    BalasPadam
  2. hariz gebu laaa

    waa tak serik serik eh nak tambah anak lagi?

    BalasPadam
  3. salam aidilfitri kepada awak sekeluarga ye..have a safe journey!!! btw..anak dah 2 pon, maknya maintain ayu gitus...hehehe

    BalasPadam
  4. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

    BalasPadam