Khamis, 29 Oktober 2009

Semua sarang ada...

kesiannya mesin jahit ku ini.. terabai betul.. sian sangat.... tengok la tu dikeliling ngan bahan tulis plak.. ni mesti keje tuan besar kat umah tu.. abis meja jahit ku dibuat meja tulis... huarghhh kesian bangat....
da lama tak menjahit.. raya hari tu saya sentuh mesin ni... sentuh pon sebab nak jahit samping n nak pendekkan suar jeans bebudak tu... hahaha gila ah.. hampir lupa nak guna mesin macam mana... samping tuan besar.. ada hati saya nak jahitkan tindih kasih.. nasib tak terbarai kain tu dikerjakan
inilah hasil samping tuan besar dengan jahitan indih kasih.. hahah tindih kasih yang dah nak hampir2 jadi gado besar... boleh la... janji samping melekat...
jahit plak jeans si tuan kecik... haha beriya gak nak pakai jeans... mak dia aje yang lebih... lipatkan ke atas aje.. tak potong.. kejap aje bebudak ni dah manjang

Ni plak suar puan kecik.. tak puas hati nak gak suar dia dijahitnya... pendekkan kan gak la.. sekali pas abis bln raya.. dah senteng suar dia.. kan ngada namanya.... kalau tak dijahit abis dia wat drama... anak anak..

eii.. nampaknya saya kena giat balik menjahit ni.. cemburu bila tgk kawan2 yang lain aktif menjahit.. projek bulanan yang rumah tu pon dah kemana.. ke laut agaknya.. ahaks

Tiada ulasan:

Catat Ulasan