Ahad, 8 November 2009

Berehat sebentar

Oh.. sesiapa yang terlepas menonton Cuci the musical.. memang rugi.. hehhe (saje je nak buat hati panas). Seronok sangat. Hanya mampu nak beli yang tiket paling murah, nak beli yang mahal sedikit dah habis, yang ada cuma yang lagi mahal. Heheheheh

Saya memang penggemar filem lakonan mereka berempat. Semua dah tau kot. Dari Baik Punya Cilok, Buli Balik, Cuci semua saya tonton di panggung (sokong la industri filem Malaysia.. tapi cerita ni je pon..) Saya pilih yang dipentaskan diwaktu siang, kalau waktu malam.. ada la yang mengamuk kat rumah.

Apa yang pasti, saya dapati penonton teater ni semua bangsa ada. Hebat gak pengaruhnya. Saya paling suka watak Jojo (Awie) Ya ampon... badan sasa tapi comel.. Suara memang MANTAP. Adiba Noor, Afdlin memang tak payah komen la. Hans Issac mcm kelakar skit dgr dia nyanyi. Sepanjang pementasan saya bantai gelak. Tuan besar tak yah kata la... sama naik. Terhibur. Mula jam 3ptg berakhir jam 630ptg. Ada waktu senggang ditengahnya. Ingatkan nak bergambar tapi bila tgk kat luar hujan berdentum siap, batalkan aje la hasrat. Sampai hari ni saya masih tersenyum dek kerana terkesan dengan lawak jenaka spontan mereka.

Yang akhirnya, part yang paling saya suka, bila Khai n CJ naik gendola.. mak aihh romantik abis.. nak2 bila tgk bayang2. Ok cukup la catatan angau saya buat masa ini.
Oh ya... ini la buah hati saya. Sekejap aje masa berlalu. Seronok melayan keretah mereka berdua walaupun kadangkala mamanya tak ubah macam tarzan versi wanita. Ok kawan-kawan.. apa hasil kreatif anda minggu ini? Marilah kongsi bersama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan