Rabu, 16 Disember 2009

4 orang yang bertuah adalah

Seperti yang dijanjikan, pengumuman yang ditunggu-tunggu. Siapa yang bertuah. Memang bertuah la sangat. 4 orang ya:-


Senarai semua yang turut serta dalam giveaway. 92 orang. Terima kasih semua.
Hehehehe juri yang dilantik khas. Juri tak bertauliah a.k.a Kakak yang ceria, sedang mencari 4 orang yang bertuah...
Penerima Pertama

Penerima Kedua

Penerima Ketiga

dan.... Penerima Keempat

Nampak tak siapa yang bertuah tu?? Penat kakak sengih tak hingat dunia, itu semua gaya asli kakak ye... Inilah 4 member yang bertuah tu
1. HuiWearn: EVAN (gingerbreadman)
2. H4ni3: Princess Khayra (crown or princess)
3. Ika : e-CAR (kereta)
4. Yana craft : DIET GIRL (cute fruits)


Tahniah semua, terima kasih sekali lagi erana turut serta dalam giveaway ni. Saya akan hubungi penerima bertuah ini melalui email ya....

10 ulasan:

  1. tahniah kepada pemenang..

    tini, maybe I nak tempah something utk besday adam.. later2 kita diskas ekkk....

    BalasPadam
  2. alycia... ok dear.. bgtau aje... bisa dirunding

    BalasPadam
  3. Tahniah pada pemenang2.. berdebar-debar jugak scroll down the messages.

    BalasPadam
  4. hAPYyyyyyy nyer!!!!!
    tuhan jer la yg tahu.order utk bg kt org, at last dpt utk dri sendri!
    HapYYyyyyy

    BalasPadam
  5. inahaiqall... ehhehe tu la juri tu pandai tul wat kesan khas... kasi debar lebih

    ika... ye.. itu namanya rezeki

    BalasPadam
  6. tahniah ..mmg dorank sume bertuah :)

    BalasPadam
  7. wow - tak sangka my name yg pertama!

    saya sudahpun email details kpd tinihani ya.... terima kasih banyak-banyak.....

    BalasPadam
  8. tahniah huiwearn... i dah dpt da detail u.. :)

    BalasPadam
  9. alhamdulillah.. saya menang... tenkiu so much hani.. =) .. nanti saya email details sy ye..

    BalasPadam
  10. loo..xmenang.xder rezeki la.tp saya tertarik la ngan t-shirt ni.leh tau harga x?nnt akak email kat saya ek: cikguyiee@gmail.com

    BalasPadam