Ahad, 17 Januari 2010

Merah-merah si biji saga

Tinggi betul pokok ni. Rasanya dah tua dah. Dulu masa sekolah-sekolah suka duduk bawah pokok saga ni.. sebab sejuk kan. Pastu kerja nya kutipbiji saga buat main. Syok ouhh
Ni atas tanah. Banyak betul biji saganya. Rasa nak kutip semua tapi ada kerja lain nak buat. Ada yang kena marah nanti. :) Cantik bila tengok warna merah dia.

Ambil juga.. bagi puas hati dapat belek biji saga ni.

2 ulasan:

  1. ishk...lama x nampak biji saga..
    dulu selalu kumpul wat batu seremban...
    kat mana jumpa tu??
    macm nak g cari jer..hahaha

    BalasPadam
  2. hahaha sebab dah lama tak jumpa tu la saya jakun nak kutip.. cukup la walaupon sikit.. kekeke ni kat persatuan orang buta, kat tun sambathan nun... banyakkkkk sangat.. ha ah kan wat batu seremban hik... leh wat projek jahit gak ni...

    BalasPadam