Isnin, 11 Januari 2010

Show off.. boleh ke :P

Dengan senang hati saya BF adik. Muka ceria ok. Adik pula macam heran sbb selama ni duk cover dgn shawl dia tak nampak muka kita, bila guna yang ini ada window dia ingat kita main cak-cak pula. Tangan mesti nak main rantai mama tau. Tak yah pening kepala lagi. Kat dalam MATRADE Ballrom lagi. Kalau dari dulu lagi saya jahit nursing cover ni kan bagus. lambat sangat sampai seru. Heheeh tapi.. tapi yang pentingnya.. hari ini saya dah berjaya BF adik selama 7bulan. Alhamdulillah. Macam tak percaya pula saya boleh pergi sejauh ini. Tahniah kat diri sendiri. Kalau bab BF ni saya mesti tidak boleh melupakan BFF saya tu, kalau tak.. ehhe memang dah lama bungkus.

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah...harap boleh teruskan lama lagi...selagi tiada aral melintang...chaiyok!

    BalasPadam
  2. tul tu selagi takde yang melintang ngan terbring ya layan aje wak.. :)

    BalasPadam