Sabtu, 6 Februari 2010

Abis program nak berjalan

Tengok la kaki ini. Tiba-tiba bengkak sebelah, tak perasan pula apa kejadian boleh sebabkan bengkak ni. Jatuh tidak terseliuh tidak. Tapi sakit dia, mak aih.. susah betul nak jalan. Kaki yang kurus selalu nampak tulang macam belah kiri tu tetiba jadi bengkak. Sakit. Doktor kata, jangan pakai heels... ouh no no no... tak bestnya nak pakai kasut flat. Takde kasut flat pon nak pi opis. Selipar aje la. Huhuhu dah kena duduk diam-diam hujung minggu ni. Baru ingat nak bershopping. (hahahah tu la nak berseronok aje)
Nak tekan mesin pon sakit. Tak suka!! Nampaknya projek-projek yang dirancang tu kena tangguhkan kejap la. Tak suka!! Cepat-cepat la baik, saya ni bukan suka duduk diam.

2 ulasan:

  1. tini, ke sebab bnyk sgt tekan pedal mesin jahit kot!! dia nak suruh 'berehat' sekejap lah tu. mesin jahit pon pandai penat cik kak ooii...hehehe.. x pelah..go n seek for medication. cepat sembuh errkkkk!!!

    BalasPadam
  2. tu la,tanda tanda kaki nak rehatla tu.,,..munkin kaku dh mogok taklarat tekan mesin hihihii...jgn marah gurau ja...bawak2 la berehat,dan makan ubat atau sapula dgn mintak berobat untuk jd sehat dn kuat!

    BalasPadam