Jumaat, 19 Februari 2010

Keletah adik dan kakak

kakak yg suka possing
bab main no 1..

tengah hari buta pon dia tak kesah.. geram

bila tengok balik.. huhuhu cepatnya diaorang ni membesar..

adik pon dah mula nak melepaskan diri.. sedih la mama adik.. semua cepat besar..
ni la kan kalau nama budak lelaki.. kakak main masak-masak, adik pergi lenjan naik atas kotak, belek la mangkuk tu apa dia...
bila dah sedar mama ambik gambar mula nak buat gaya

tak tahan nak gelak tengok gambar ni.. bajet dah comel habis la possing atas kotak, tak perasan kotak tu dah mula kemek

adik-adik... mama geram tau tengok adik ni.. nanti mama geget adik baru tau.
p.s: sedih sangat baca kisah orang buang baby tu.. kalau dah tak nak sgt.. letak la kat tempat selamat.. yg pi buang bakar tu buat apa.. sedih setiap kali baca berita.. cuba kita bakar balik tukang buang tu kan bagus.. emo tau..

3 ulasan:

  1. setuju. sangat setuju dengan hani. gamak dah tak mau sangat tinggal la kat tempat yg org lain bleh amik bela.

    BalasPadam
  2. mmg comel adik ni.. kalu naik walker ni mesti dah laju meluncur yee... bab buang anak ni, kita rasa la dorg ni lebih rasa malu dari rasa berdosa.. bile tgk gambar baby2 dlm paper yg kena buang tu, saya tenung balik muka anak saya, sayu sgt.. kalau la baby2 tu ada peluang hidup.. mesti dorg membesar mcm anak2 kita.. tapi tuhan lebih sayang pada dorg..

    BalasPadam
  3. ct.. tu la.. ramai lagi yang rela.. geram sangat

    sellyna..
    mmg laju aje kalau kawasan lapang...
    tu la... alhamdulilah rezeki anak-anak kita kan...

    BalasPadam