Ahad, 7 Februari 2010

Potong betul la..

Sukanya hati bila hajat dihati yang dipendam lama hampir dimakbulkan. Rasa nak berlari aje dalam kedai (opsss memang ada yang dah berlari da). Kelabu aje biji mata tengok semua jenis yang ada.Usha yang ini. Tengok apa yang menarik, apa kelebihan, harga dia ok ke tidak.

Lepas tu usha pula yang ini, nampak macam lagi menarik, tanya harga, tengok ciri-ciri yang ada. Ada kekurangan tak. Mula la mencuba macam mana nak guna.


Cikgu ajar sedikit, saya buat sedikit. Dah mula la seronok. Memang seronok habis la. Dah terbayang-bayang nak siapkan projek apa. Hilang dah sakit kaki semua. Nampaknya hasrat hati dah nak tercapai dah...

TAPIIIIII..... POTONG BETUL LA... "Akak, mesin yang akak nak takde stok. Beberapa hari lagi baru ada". Huaaaargghhhhh musnah impian sekejap. Sekejap aje la. Tapi memang ganggu emosi la selagi tak dapatkan. Ahaks.... memang potong tul...

(heheheh sakit-sakit kaki pon, masih gigih cari idaman hati)

18 ulasan:

  1. tini,sy dulu pun sama.excited sgt2 ms nk beli serger.blum beli lg pun dh terbayang2 dh nak buat apa.sy beli yg Singer tu..okla,senang je nk guna

    BalasPadam
  2. Hi Tini, boleh I tau kedai tu kat mana?

    BalasPadam
  3. wah bape reganya tu? kita pon cam ditarik2 nak amik mesin jahit tepi singer.. ingat ptg ni nak vroom ke singer.. tp kedainya tak beso mcm yg hani pegi.. huhu tak bestnya.. dok area kg la katakan...

    BalasPadam
  4. lia..
    hehe t la.. lebih kurang aje singer n brother.. cuma brother boleh 4 benang.

    lisa,
    bandar cheras perdana (dekat dgn bukit belimbing / jusco balakong)

    selly
    1250.. sama aje dgn harga brother wak.. mmg tertarik abis dah ni ahakss

    BalasPadam
  5. waa...syoknya..dah nk ade idaman hati tu..
    msti tdo pun dok termimpi-mimpi ni..
    zue..pun nk p cari gakla..dah dpt green light dr bos besaq..hahaha

    BalasPadam
  6. kak tini,
    damai perdana ker cheras perdana? kedai lsn ye?
    dekat umah misa ni.. hehehe..

    BalasPadam
  7. zu...
    sbb dah dapat tukang sponsor tu yg laju aje ahaks

    misa.. opsss damai perdana la.. tul tu.. hehe awak le yg saya kepo2 tanya hari tu

    BalasPadam
  8. wow, layout suda ubah sehh. lagi chantek. aduhaiu, mmg ptong btul laa xde stok

    BalasPadam
  9. mcm kenal jer kedai tu...kedai LSN kan????? dulu sy pnah beli mesin jahit tepi kat c2 jugak tp bukan brother @ singer...tetapi JELITA...beli ikut bajet..he he he...ikut hati mmg nk rembat Brothers jugak...tp so far pki jelita pun OK...cantik jelita jahitannya...

    BalasPadam
  10. beli mesin jaet tepi ekk? Ina dah ada singer sewing machine yg portable tuh... pastu ambik plaks mesin jaet tepi... pastu ambik mesin jaet industry.

    Utk singer, kalau pakai installment pun ok sbb tau2 ehh dah abis dah bayar..

    BalasPadam
  11. matjoe.. comel tak??? ekekek

    ajnie.. haah LSN, Damai perdana.. ha ah semua ada depan mata, pilih la ikut bajet dan kelebihan memasing.. jgn ikut perasaan aje akaka

    BalasPadam
  12. salam tini..dulu masa akak muda memang akak suker jahit..tapi sekarang mata dah kurang...malas nak bukak mesin jahit sebab mata pun dah tak berapa nampak nak masukkan lubang jarum...lagipun mesin singer akak tu dah rosak..

    BalasPadam
  13. kak ina... mata saya yg muda ni lagi teruk tahap rabun dia.. kronik.. tu yg kena beli mesin jahit yang masukkan benang secara automatik
    kalau tak.. mmg ke laut la hahhaha

    BalasPadam
  14. wah seronoknya..best nye dpt beli mesih jahit tepi...niat di hati teringin juga nk beli satu, tapi xde budget lagi..huhu...musti seronok kn kalo dah dapat satu..hehe..

    to kak ina KL, saya recommend beli mesin jahit portable brand brother sbb bole masukkan benang otomatik..saya dah beli satu..hehe..rege pun bole tahan..setakat ni pkai ok jek..xde masalah pape lagi.. :)

    BalasPadam
  15. uwaaa...jeles2! bilalah I nak gi beli nih...penah beli tapak mesin jait ngan LSN ni tapi online je tak penah pegi kedai dia..ooo...dekat je rupanya...nanti nak gi sana jugaklah hani :)

    BalasPadam
  16. mieda... tapi lom dpt ke tgn lagi.. tu yg gegeram ni hahaha

    zura.. beli beli jgn tak beli.. bila dah sampai ketgn nanti i nak kerjakan habis habisan ahaksss opsss jgn kaki bengkak balik dah la

    BalasPadam
  17. ada serger memang best.. semangat je nak jahit baju :-)

    saya punya singer 4 jarum = rm1200, kat sana dia tak de jual ye 4 jarum singer?

    BalasPadam
  18. owh...serger mmg menjadi idaman saya. harap2 dapat ler jugak beli nanti.

    BalasPadam