Isnin, 29 Mac 2010

my 10minutes bib

Ini lah rupa adik yang asyik meleh aje air liurnya. Berbeza habis dengan kakak. Memang kena pakai bib, kalau tak pakai bib habis baju dia basah. Sian tengok. Kalau dia asyik bermain lagi la laju basahnya. Nak beli bib aje macam tak berbaloi. Apa lagi, mama guna la kemahiran yang ada buat bib untuk adik. Sehelai satu hari. (Tu la.. ada yag mama tak dapat makan masa mengandung, takpe mama akan usahakan sampai dapat..) Tengah nak tumbuh gigi lagi la sebenarnya kan
Bahagian belakang. Guna velcro sahaja. Senang. Lapisan dalam mama guna plastik liner lampin tu. Ahakss... mudah. Ikut aje bentuk bib yang ada. Lukis, potong, jahit. Siap.
Macam biasa saya guna fabrik kegemaran saya. Fabrik dari IKEA yang comel ini. Tengok.. jahitan pon kasar aje. Senang dan mudah. Comel pon ya juga.

3 ulasan:

  1. comel.... nanti bila habis pantang nak menjahit balik... sian tgk mesin jahit dok sengsorang dalam bilik

    BalasPadam
  2. Hani, elok jer adik tu nak pakai bib, kalau kimi sy tu mesti dia tarik2 bib tak nak pakai kononnya menyemak jer haha...

    BalasPadam
  3. yatie.. hehhe takpe.. confirm banyak projek nak dilaksanakan tu hehe

    cik puan, hahah nasib dia tak cabutkan.. kalau cabut memang basah lencun la baju dia.. sejuk dada nanti

    BalasPadam