Selasa, 30 Mac 2010

Pengalaman pertama bersama cik zip :)

Pertama sekali, saya kena mengaku inilah kali pertama kali guna zip. Takutnya tak jadi. Dah la pertama kali nak guna zip, lepas itu gatal tak nak jahit zip itu lurus aje. Nak juga berbentuk. Ha... rasakan. Tak kemas langsung hujung dia. Tapi nasib boleh dikemaskan juga. Tersembunyi la juga jahitan yang tak kemas tu.
Ini la hujung yang tak kemas tu. Buruk. Memang rasa waktu tu juga nak pergi berguru dengan Zura. Heheh dia kan pakar jahit beg ni. Hehhe
Bahagian atas ni saya suka. Sebab nampak selari. Tapi, yang pasti akhirnya berjaya juga saya jahit yang berzip. Boleh la saya bawak makeup harian saya dalam beg kegemaran saya (yang tak kemas tu). Lepas ni saya nak jahit lagi beg berzip. Yeah..

7 ulasan:

  1. Cantik! Elok je nampak zip tu babe, akhirnya kain comel tu jadi jugak mekap bag ekeke...aku kah yang pakar itu? Oh tidakk...masih jauh perjalanan chewah...great job! :)

    BalasPadam
  2. wah...upgrade...ok ler tuh...pasni try buat gaun hana pakai zip kat belakang...mesti cantik...

    BalasPadam
  3. okler tu, saya jahit zip kat kain baju kurung boleh la, kat beg x try lg.

    BalasPadam
  4. ok jer sy tgk kak tini,mase sy bt mule2 dulu pun x brape jadik jg...huhu p try kali kedua fuh cun la pulak hahaha.....

    BalasPadam
  5. kak tini nk ty ckit niy..kat mn nk cr kain style k.tini bt netbook tu but corak lain la...ade sape2 jual online x?

    BalasPadam
  6. takpe mula2 mmg gitu. Pastu ketagih nak guna zip

    BalasPadam
  7. la tak tau ke. Dari zura lovemelot. Semua designer fabric

    BalasPadam