Khamis, 1 April 2010

Status terkini & Beautiful blogger award

1. Thank and link the person that give the award.
Terima kasih Mis kerana bersusah payah bagi saya award ni :)

2. Pass this award to 15 other bloggers that you've recently discovered and think are fantastic:
Pah, Balkhis dan Fiza baju kurung (khas untk mereka yang banyak kongsi ilham dalam bidang jahitan

3. Contact them all to tell that they've won the award.

4. State 7 things about yourself:
  • sangat suka menjahit cuma masa aje masih mencemburui saya :P
  • membeli fabrik sudah menjadi hobi baru
  • berhajat untuk membuat lebih banyak tutorial jahitan dalam bahasa melayu
  • tidak pandai mengait, nak buat tali air pon gagal
  • memerlukan needle threader untuk masukkan jarum dalam benang (kalau tak sampai tahun depan pon takboleh masuk.. huuhuh)
  • nak sangat pergi belajar menjahit secara forma
  • saya suka makan.. nak-nak kalau buffet style
**************************************************
tinggal lagi beberapa hari kursus saya nak selesai. Banyak sangat aktiviti tertangguh dalam masa 6 minggu ini. Banyak juga tempahan saya kena anjak jauh ke depan. Terima kasih kepada yang bersabar dengan saya. Saya akan siapkan mengikut jadual ya. Tak sabar nak menjahit secara aktif balik.

Sepanjang 6 minggu juga la saya agak risau dengan stok susu adik. Disebabkan jadual mengepam tak teratur, bekalan menjadi sedikit. Risau juga la. Tapi adik bagai memahami, bila stok susu tinggal sikit pandai pula dia minum berdikit-dikit. Alhamdulillah, sampai saat ini adik masih sepenuhnya menyusu susu ibu. Yeahh. Takpe adik, minggu depan mama akan kembalikan stok adik macam dulu.

3 ulasan:

  1. hi tini! sy sokong sgt2 bab nk buat lebih byk tutorial tuh.. nnti senangla sy nk refer ^_^

    BalasPadam
  2. salam tini..hari ni terasa nak mencelah..selalu jadi pembaca halimunan je hehe..

    2 benda saya sokong sangat...satu pasal nak buat tutorial bahasa melayu..bagus sangat... keduanya pasal breatsfeeding tu...samalah saya sokong juga sebab anak2 saya 3 org tu seme fully ...sampai 2 tahun haha...teruskan...yeahhh pengurbanan besar tu... tahniah!!

    BalasPadam
  3. salam.. hai!
    tini.. kita genglah! saya pun tak boleh mengait. siap boleh rasa takkan pandai sampai bila2 belajar mengait ni hahaha. sekarang sudah sgt jeles tu tengok orang mengait bolero dan beanie untuk anak2 dara mereka. huhuu..

    BalasPadam