Isnin, 19 April 2010

Adik memang suka tido..

.. tido dalam baby pouch la. Pantang diberi peluang duduk dalam pouch mesti nak tido. Geram. "Kakak.. ambil gambar cantik-cantik sikit." Saya tak perasan pon dia posing macam tu. Over rupanya. Bila tengok balik baru nampak. Kelakar la kakak ni. Siap pegang pinggang tak tak tahan. :)

Ni bila dah posing normal balik. Macam-macam ragam la anak mama ni. Adik memang tak payah cerita la. Kalau duduk dalam tu memang dia tido habis. Saya suka betul guna baby pouch ni. Sebab melekat betul kat dada.. kalau guna baby sling lain macam melondeh ke bawah. Nyampah. Tak rugikan buat baby pouch sendiri. Rasa macam nak jahit satu lagi baby pouch dengan corak kain yang lain pula. :P

1 ulasan:

  1. sy pun x tahan tgk gaya kakak.. comelll.. umur brapa tahun?

    BalasPadam