Selasa, 27 April 2010

Bila semua rasa cantik dan comel

Bila berkesempatan mengemas sebab bila beli terus simpan, buat projek menjahit. Bila kemas baru nampak kotak yang ada dah tidak mencukupi. Susun biar betul.. lipat sama besar. Lepas tu baru sedar.. opsss banyaknya. Tapi.. tapi saya suka. Saya yang beli sendiri, boleh buat macam-macam.. cuma tunggu masa mengizinkan aje. Semua dalam beg plastik IKEA ni bersaiz lebih daripada 1yard.

dan baru sedar juga yang saya sudah agak banyak koleksi polka dot. Yeahhh suka... Susah nak cari corak polka dot ni. So irresistable :P. Geramkan..

Ini pula yang bersaiz half yard. Banyak corak stripey. Polka dot pon ada. Ni macam dah tahap ala sayangnya nak dibuat apa-apa. Hahahah teruk. Ada satu lagi kotak yang saiznya tak tentu hali. Jangan dibuang.. banyak yang boleh dikerjakan nanti. Tapi... (banyaknya tapi..) Saya tak boleh lawan sifuu Zura.. Nak ke saya tunjukkan gambar almari fabrik dia?? (skodeng tak hingat :P)


adakah saya perlu bat giveaway untuk fabrik ni?? tungguuu esok tau hiks.. siapa cepat dia dapat :)

10 ulasan:

  1. salam tini,

    hee hee banyaknya stok kain tini. saya pun dah kena jangkit ngan fabricholic fever. bahaya tu lebih dr H1N1.

    jual ajelah ye yg mana22 extra tu :) :).
    saya kenan ikea fabby tu.. alaaa gambar 1st baris 1-6. kalau22 nak jual tu , contact lah saya di sini:

    meenamohd@gmail.com.

    ciao

    BalasPadam
  2. adei.. penyakit kita ni sama je kot virusnya..
    beli kain lepas tu peram, alasannya sayang.. daaaah!! berkepuk2 laa dlm almari tu..

    pehtu bila nak beli kain lg, kene sorok2.. hahaha.. kang kene ceramah dengan sang suami

    BalasPadam
  3. ekekke...sekodeng jangan tak sekodeng....i ni tahap sape datang bukak almari ajaib tu, kalo nak beli amik lah I jual...coz kenkadang beli kain tak hengat pastu terkezut tengok rupanya dah ada kain tu dalam lipatan! Eheheh...buruk perangai kan? Tapi...(I pon banyak tapi...) I PUN SUKA hahaha...

    BalasPadam
  4. geram je tengok kain lawa2...tak leh tahan nafsu..huhuh...

    BalasPadam
  5. ader ramai org mengidap penyakit yg sama...ade yg kena bukak kedai pun ade gaks hehhhee

    BalasPadam
  6. zana.. hiks.. semua kena virus eh.. kesiannn ada ke yg lebih.. tapi sayang ah nak jual hiks

    misa... beli2 pastu bila kemas nak pengsan tgk bnyk

    zura.. hahah sama la u banyak TAPI....

    ika.. sabar2 kalau tak sabar jd mcm i

    a.niza.. soh zura bukak kedai ahakss.. jual kat pasar malam..

    BalasPadam
  7. jeles nye nengok...rasa la koleksi kain sy 5% je dr tini punya tu....tu pun hasben dah ngomel2..

    BalasPadam
  8. betul kan penyakit yang ala dah berjangkit...epidemik betoll...

    BalasPadam
  9. hahaha kalau dah namanya suka menjahit.. nak pegi kedai kain pun takut sekarang ni. takut terbeli lagi. terlupa kain mana yang dah ada memang selalu. tapi ok apa, kain simpan lama2 bukan basi. lambat laun ada la hasilnya tu.. hiks! untung2 bole jual balik.. (bagus punya alasan)

    BalasPadam
  10. della.. hikss.. ngomel la.. beli tetap beli

    hidayah.. jgn kementerian kesihatan buat spot check dah hahaha

    nai.. kalau bab jual balik tu leh tanya kat zura.. (ahakss mmg la zura bantai i)

    BalasPadam