Selasa, 20 April 2010

Gambar sedikit sek**

Hiks.. sajer je kan buat tajuk gitu. Suka sangat tengok muka menyengih budak dua orang. Dapat berendam dalam air la katanya. Kakak tak payah la nak kata apa. Memang suka main air. Adik lambat sikit penerimaannya. Lama-lama baru ok. Pastu nak ajak keluar dah mengaruk.

Adik pula lepas kehilangan separuh stok susu dia, adik macam tak nak minum pula susu yang dah diselamatkan tu. Mungkin rasa lain atau saja nak uji mama? Waktu siang dia minum sikit sangat. Nasib la dah makan bubur and minum air masak. Dia sanggup tunggu saya balik dari kerja dan baru minum sepuas hati. Bila siang tak mahu minum susu maka malamnya habis la nak berkepit aje. Takpe la adik.. mama sediakan stok susu fresh pula ye.. Di tambah pula sekarang ni sibuk nak berdiri, mula datang perangai meragam ni. Manja terlebih la adik ni. Betul ke kalau anak menyusu ibu ni manja dia lain sikit? (ahaks memang pon.. saya memang manja ngan mak saya :P)

Sajer je letak entry ringan-ringan sebab geram tengok badan adik. Memang tiap-tiap hari kena gigit. Abaikan ajelah air terjun tu.. hahahha Drypers ke mana-mana syarikat pampers ke tak nak ke ambil adik jadi model? Geram okeh.....

1 ulasan:

  1. Tini...n3 sek**....geram nya tgk adik...akak rasa mcm nk gigit je peha dia tu.....nasib baik dia da makan, nk minum air masak....klu x, kesian dia...

    BalasPadam