Khamis, 9 Oktober 2014

Hujung minggu


tukang sibuk mama... semua nak mencelah kalau mama buat.. semua dia nak cuba.. tak bg nanti ada yang merajuk
saya tambah guna bekas botol minyak jadikan pasu tambahan nak tanam daun limau purut.. dari terbuang aje botol tu kan... kita recycle apa yang patut


si tembam adik yang setia mengikut aje ke mana orang pergi,.. diam aje duduk dekat stroller janji dia nampak semua orang


kakak nana biasalah lincah tak ingat.. gambar hari ni semua hasil tangkapan abg hariz.. segala mak nenek la dia ambil gambar

bila cek dalam kamera macam-macam gaya gambar ada.. tengok aje la ni.. entah bila dia ambil gambar... kena lah mendelete gambar yg tak sepatutnya. buat penuh memori handphone aje

satu set anak mama yang macam macam gaya keletah perangai... sehari tak jumpa sunyi kehidupan rasanya... tapi.. kalau nak menakal tu bukan dia kira.. hahaha adik yg bam bam gerammmmm

1 ulasan: