Jumaat, 4 September 2015

Jahit sendiri mini kurung

Sekarang ni kan trend jahit mini kurung atau pon blause yang di pakai dengan skirt potongan duyung.
Dah ada kemahiran yang tak seberapa ni, jahit lah untuk diri sendiri.. jimat belanja. Nak bergaya kena la pandai-pandai hidup sambil berjimat.  
kain bercorak tu dah lama beli dikamdar. Semeter murah aje tak sampai rm10. Ni dalam proses nak siapkan. Semangat
Bahagian atas. Blouse ataupon kurung kedah ataupun mini kurung.. Semua boleh... Pakai dengan skirt boleh.. seluar pon boleh


hahaha sekali sekala ambil peluang nak bergaya. Dah pakai macam ni la rupa parasnya. Comel tak #masukbakulangkatsendiri


Ini pon konsep sama, yang tau nak pakai esok tgh hari nak pi majlis... malam sebelumnya baru gigih nak jahit. Yang ini dull satin diserikan dengan jahitan lace kuning


Hihihi ada model sampingan. Kat mana ada mama dia pon ada sama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan