Skirt baru utk nana

image

Skirt untuk nana yang berjaya hasilkan dalam masa lurang satu jam. beriya jahit skirt ni sebab tengah kebosanan dan tak tau nak buat apa, jengah bilik jahit lepas tu terkejut tengok bilik jahit kemas. Rupa-rupanya Mak saya berjaya mengemaskan nya dalam diam ahhaha terima kasih mak kerana memahami anak mu ini, tu yang terus laju je menjahit. Kakak Nana juga yang beruntung. ehhehe

image

Saya suka gunakan dua lembar getah untuk jahitan di pinggang. nampak kemas dan selesa

image

Lebihan kain yang tinggal aje pon kan… nak bagi warna kontras.  Hasilnya sungguh manis dipandang.

Segeralah mood menjahit saya datang… boleh jahit macam-macam lagi…

1 comment to Skirt baru utk nana

  • azrina

    hai kak tini,,, ptama kali buka blog akak. sy ad anak 1thn 3bln ni.. nk sgt buat sdri drees tuk die.. tp xd mesin jahit. huhu..ad x diy y boleh sy buat dgn jahit tangan shj. tul test kmahiran.

    [Reply]

Leave a Reply

  

  

  

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge